FtnPauline (1 Viewer)

Loulou65

Loulou65

Guest
azerty12345678 said:
J'ai tout son MYM + quelques médias privés/exclus mais je ne partagerai pas directement sur le forum, je lui ai déjà parler de ce sujet et elle arrêtera si ça leak. Par contre en mp pas de soucis je peux partager à condition que personne ne leak.

I have all of her MYM + few private medias but I won't share them directly on the topic 'cause I've already talk to her about this subject and she told me that she will stop if she sees that its leak. Anyway I can share them by pm at the conditon that her photos don't go really public.
MP please
 
Pictaworld75

Pictaworld75

Guest
azerty12345678 said:
Et voilà c'est tout pour ce soir ! Tout ceux qui m'ont envoyé un mp ou laisser un message sur le forum ont normalement reçu un mp.
Si certains veulent me partager des photos qu'ils ont en stock qu'ils n'hésitent pas à m'envoyer un mp, ça sera avec plaisir ! ;-) Et si vous n'avez pas encore le statut "Approved" et l'accès à la messagerie vous n'avez qu'à réagir à ce post avec le smiley étonné ( : ) et je vous enverrai un mp pour que l'on puisse communiquer autrement. ;-)
Et un dernier rappel, pas de leak même avec d'autres membres, je préfère que vous les renvoyez vers mois si certains vous demande comment vous avez eu les photos. ;-)

And there you go, that's all for tonight ! Everyone who has sent me a pm or have left a message of the topic has normally receive a pm. If some of you want to share some others pics with me they can sent me a pm, it will be a pleasure ! ;-) And if you don't have yet the "Approved" badge and the access to the pm box, you can simply react to this post with the emoji shocked ( ) and I will send you a pm for a way to communicate by other means. ;-)
And one last disclaimer, no leak even with other members, I prefer that you sent them over to me if someone ask you how do you get these pic. ;-)
Hey, if you can also MP me thanks
 

Similar threads

Replies
0
Views
2
Y
Replies
1
Views
5
letsgroove3716
L
Replies
1
Views
108
Sbdhbehhehe
S
Replies
4
Views
27
Truake
T
Replies
0
Views
277
Ruuulsse
R

Users who are viewing this thread

Top Bottom