FtnPauline (1 Viewer)

Lootdeb43

Lootdeb43

Guest
As I announce earlier : mym has investigate and found she was/is using other's owner photo (as mode / model, etc.) the only pictures from her was the soft one.

So they decided to delete/ban her account. And she is still saying "oh i don't know why they ban my account, plus i was super active for weeks by now... "

I feel sorry for people those has paied for picture that wasn't her on it...


Comme j'avais annoncé : Mym a mené l'enquête et a trouvé qu'elle utilisait les photos d'autres personnes (mode / modèles etc.) au milieu de "vraies" Photo d'elles soft.

Ils viennent de désactiver son compte. Et elle fait l'innocente en mode "je sais pas pourquoi ils m'ont désactivé je suis dégouté j'étais hyper active en ce moment".

Désolé pour ceux qui ont payé les médias privé pensant qu'ils étaient d'elle...
 
Totoaz

Totoaz

Guest
Lootdeb said:
As I announce earlier : mym has investigate and found she was/is using other's owner photo (as mode / model, etc.) the only pictures from her was the soft one.

So they decided to delete/ban her account. And she is still saying "oh i don't know why they ban my account, plus i was super active for weeks by now... "

I feel sorry for people those has paied for picture that wasn't her on it...


Comme j'avais annoncé : Mym a mené l'enquête et a trouvé qu'elle utilisait les photos d'autres personnes (mode / modèles etc.) au milieu de "vraies" Photo d'elles soft.

Ils viennent de désactiver son compte. Et elle fait l'innocente en mode "je sais pas pourquoi ils m'ont désactivé je suis dégouté j'étais hyper active en ce moment".

Désolé pour ceux qui ont payé les médias privé pensant qu'ils étaient d'elle...
Yep I have seen her story today, exactly what you say, «I’m so sorry for the one who pay , Im very active I don’t understand , maybe something with paypal » ahahaha , that’s what happen when you post pictures who aren’t from you bitch , happy his account is dead , hope next time she will think a little bit
 

Similar threads

Replies
0
Views
2
Y
Replies
1
Views
5
letsgroove3716
L
Replies
1
Views
108
Sbdhbehhehe
S
Replies
4
Views
27
Truake
T
Replies
0
Views
277
Ruuulsse
R

Users who are viewing this thread

Top Bottom