Kristina @aeriekristina (1 Viewer)

enigma198464

enigma198464

Guest
Nickname@aeriekristina
NameKristina
OnlyFans URL
Instagram URL
MYM.fans URL:
About me

I'm currently pregnant, I have a natural big boobs and petite body I'm 23 years old European University girl.

I also have content before pregnancy!

I show my real life and I get turned on by exposing my nude body That's why I am here!

I do voice notes, role playing, sexting, explicit bundles with toys, customs, dick rates and ????????????????????, anything really - if I’m not comfortable I’ll tell you NO!

I do prefer making 1-1 connections on here and my long time subscribers get WHATEVER they want because we built trust Make sure you're on my favorites list

Check my ALL INCLUSIVE page @aeriekristina_inclusive !

Renewers get FREE video every month!

Don’t be shy, come say hiii!

tugalovetejo antunes

Member
Veteran
Apelido@aeriekristina
NomeCristina
URL do OnlyFans
URL do Instagram
URL do MYM.fans:
Sobre mim

No momento, estou grĂĄvida , tenho seios grandes naturais e um corpo pequeno. Sou uma universitĂĄria europeia de 23 anos.

Eu tambĂ©m tenho conteĂșdo antes da gravidez!

Mostro minha vida real e fico excitada ao expor meu corpo nu. É por isso que estou aqui!

Eu faço anotaçÔes de voz, dramatizaçÔes, mensagens de sexo, pacotes explĂ­citos com brinquedos, costumes, taxas de pĂȘnis e ????????????????????, qualquer coisa, na verdade. Se eu nĂŁo me sentir confortĂĄvel, direi NÃO!

Eu prefiro fazer conexĂ”es individuais aqui e meus assinantes de longa data obtĂȘm TUDO o que desejam porque construĂ­mos confiança. Certifique-se de que vocĂȘ estĂĄ na minha lista de favoritos.

Confira minha página TUDO INCLUÍDO @aeriekristina_inclusive!

Os renovadores ganham vĂ­deos GRATUITOS todo mĂȘs!

NĂŁo seja tĂ­mido, venha dizer oi!

Users who are viewing this thread

Top Bottom